vismut

Drip Drop...

Publicerad 2011-03-13 21:07:35 i Allmänt

Teardrop: I torsdags dog farmor, 92 år gammal.

Sucrosedrop: Jag gjorde om mitt experiment och den här gången droppade det lååååångsamt.

Sweatdrop: I fredags kväll skulle jag b a r a vila lite innan jag skulle meka cykel men jag vaknade 90 min senare. Svårt att somna (no shit!) gjorde att jag mitt i natten avbokade lördagsmorgonens spinningpass. Det tog jag igen idag istället med både gym och en långsam löprunda i Tinnerö.

Topp: Mat, melodifestival och spel med Christian&Annica och Stefan&Lena hemma hos mig igår. Lena tycker man borde införa åldersgräns på telefonsamtal, i alla fall vid tävlingar som Melodifestivalen. Jag också.

Glömde att ta kort på efterrätten innan den åts upp. Lime&björnbärspannacotta


Lena ska beskriva ordet 'surfare' genom att använda Annica som marionettdocka. Själv skulle jag rita ballerinakjol - utan att titta......................


Stopp

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-03-14 08:55:38

1. Beklagar din farmors bortgång.



2. Mmm, lät som en god efterrätt.



3. Vad händer nu efter vasan? Vättern igen? Eller fruletande? :)



Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-14 17:19:06

ärthjärna :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-03-14 17:53:40

Ulrika: Mm, i mars skulle jag leta fru men nu har halva mars gått och jag har inte ens en date. Vättern är lättare!



Lena: Jag är imponerad av ditt lags förmåga att lösa uppgifterna men samtidigt fick ni enklare frågor än oss ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela