vismut

Strejk!

Publicerad 2011-05-21 17:26:44 i Allmänt

Nej jag vägrar! Igår var jag superpeppad på att åka ut på långtur med cykeln idag men så vaknar man till något som känns som en orkan. Nej, då får det vara - jag är rädd att min motivation för cykling skulle sjunka i botten om jag gav mig ut på ytterligare en 4timmars motvindsrunda.

Hatahatahata

Får snällt stanna kvar i hallen idag.

Igår var det middag och lite bröllopuppdatering hos Christian&Annica och idag trodde jag att jag skulle till Motala för pappas födelsedagskalas men det var visst imorgon.

Istället handlade jag bestick.

Jag är rätt kräsen vad gäller mina vardagsbestick för det är inte alla det går att äta spagetthi med. Mina favoriter som jag haft sen jag flyttade hemifrån heter Pärlemo och är nog köpta på Konsum. För några år sen hade jag förlorat några gafflar och köpte ett nytt set men då hade de ändrat designen på gafflarna till det sämre. De är hopplösa att äta spagetthi med!

Nu när jag har nya tallrikar tänkte jag att gafflar inte ska vara den begränsande faktorn för hur många gäster jag kan ha på besök så bild #3 visar mina nya bestick.



Mja, de var väl ok att äta spagetthi med men vill ni göra mig riktigt glad kan ni höra av er om ni hittar Pärlemo-setet. Fast jag har ju andra spagetthibestick som jag aldrig använder mer än till salladsbestick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela