vismut

The Game

Publicerad 2011-05-19 17:33:53 i Allmänt

Jag var nere på Löplabbet och konstigt nog måste man gå genom Akademibokhandeln för att komma dit. Löplabbet är bara som en förlägning av bokhandeln. Skumt.
Aja, jag kollade på lite spel också och hittade det här:

 

Hmm, undrar vem jag skulle kunna spela det här med.

Christian vill ju inte att jag köper nya spel för han vill spela PowerGrid och ShadowHunters fler gånger.

Lena vill nog inte spela PowerGrid och ShadowHunters fler gånger men eftersom hon var så duktig på Kranium och eftersom jag helt plötsligt försvunnit från hennes nattduksbord vill hon nog inte spela det här med mig hon heller.

Annica får inte spela med mig för jag tror hon fuskar i spel. I alla fall ihop med Lena. Eller hur att de kom på surfare och ärthjärna utan fusk!

Stefan skulle nog gärna spela med mig men Lena säger nog stopp.

Åsa&Johan letar ju desperat efter nya spel som de kan försöka vinna över mig i så de kanske skulle ge det en chans.

BA-gänget planerar för en spelkväll men vet inte hur uppskattat det här skulle bli när det talades om TP och Alias.

 

Svårt val.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-05-19 20:11:36

Jag kan spela shadowhunters med Christian :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-19 20:25:37

Annars kan du ju spela Agricola med mig och Christoffer för vi vill spela det fler gånger (har bara blivit 2 gånger hittills).



ShadowHunters låter kul, kanske skulle ta en omgång med Christian i sommar?

Postat av: Christian

Publicerad 2011-05-19 20:31:56

Hahaha ta med det där du Björn... men föredrar nog de andra två :P



Åsa: Yay! Björn får fixa spelkväll!

Postat av: Christian

Publicerad 2011-05-19 20:32:40

Oj snabba svar här nu. Hanna: Yes ännu fler! :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-05-19 20:51:20

Oj då. Jag drar min standardreplik numera: Fram med kalendern!

Jag har två lediga helger innan 16 juli; nästa helg och helgen 11-12 juni. Den sistnämnda funderar jag på att bjuda hit Attackarna men nästa helg då? Och eftersom jag är så bra på att bjuda hem mig till andra så säger jag: Hanna, grill o spel hos er? Då kan ju trollet sova i sin egna säng. ShadowHunters är roligast på 8pers men blir vi fler får jag köpa extensions!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-05-19 20:52:03

Christian: Du har ju sagt att jag inte får köpa fler spel nu så jag köpte det inte!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-05-20 09:18:11

Jag blir mest förvånad över hur spelgalna ni alla verkar vara... Känner inte igen ett enda spelnamn som ni snackar om!



OCH att du är så sjukt uppbokad på helgerna Björn.



Oj oj oj..

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-05-20 09:58:45

Håller med Ulrika: spelgalningar!

Fia med puss låter lämpligt att spela med barn i typ 5-årsåldern.. :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-05-20 15:29:26

Ulrika:

1. Kom upp till Linköping så kan du få vara med!

2. Ja, jag är inte van vid det så det känns lite jobbigt även om det är roliga saker.



SofiaA: Ja, eller någon man tycker om.

"Spelregler:

FIA MED PUSS spelas precis som vanlig Fia med knuff men om du knuffar ut någon ska du pussa den istället.

Pussar och kyssar sker på valfritt ställe, på handen, munnen, kinden, näsan eller var ni vill!"

Postat av: Lena

Publicerad 2011-05-26 22:11:12

haha oj jag läser din blogg för sällan...

Postat av: Björn

Publicerad 2011-05-27 21:28:39

Dålig stil Lena!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela