vismut

Frukost i det gröngulröda

Publicerad 2011-10-15 10:31:49 i Allmänt

Vid läggdags igår kom jag på den briljanta idén att äta frukost ute i Tinnerö idag. Sen låg jag ett bra tag och funderade på om jag skulle åka dit till soluppgången, masspektran och annat innan jag somnade och när jag då vaknade av mig själv innan soluppgången blev det inte många timmar sömn. Inte kunde jag somna om heller men jag låg i alla fall kvar i sängen till 8 innan jag stekte ägg och gjorde varm oboy och cyklade till Smedstad dammar för frukostande i solen.

Tinnerö på hösten = (nästan) lika fint som Tinnerö på våren = bästa området i Linköping

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-15 17:32:28

Det är sjukt fint. Härlig frukoststund. Inget smakar så gott som ute i naturen.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-15 23:57:04

Mm. Ledsen att jag inte hörde av mig men trodde att du skulle sova länge idag ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela