vismut

Smått&Gott

Publicerad 2011-10-11 20:32:12 i Allmänt

Ulrika har inte kommenterat i bloggen på länge. Tänkbara orsaker är: Bruno, onda handleder och tråkiga inlägg så här kommer det första Björn goes modeblogg-inlägget sen mars.

I helgen var uppgiften att hitta nya byxor då jag insåg att det var akut byxkris. Men fy så jobbigt det är! Jaja, jag hittade inget på stan men nere på tornby lyckades jag hitta två par som i alla fall inte satt uruselt i ländryggen.

 

Eftersom jag inte gillar att lägga pengar på kläder som jag inte vet vad det är jag betalar för egentligen, och jag ville ha en luvtröja (så härligt på mornarna!), så köpte jag en billig sådan också så att jag i alla fall fick tre plagg för mina pengar. Jag gillar egentligen inte text på tröjor men jag ser ändå inte vad det står så då är det väl ok...

Byxor i all ära men jag behövde en ny cykelsadel också (för att spara lite på byxorna).

 

Sen har det varit skördetid på balkongen

Några chilisar blev det i alla fall

Jag har också kommit igång med tunga vikter på gymmet igen = träningsvärk. Härligt! Intressant så mycket som sitter i huvudet när det kommer till hur man ser på sin kropp. Nyss var jag en spinkig långdistanslöpare med nästan synliga magmuskler men idag, med rejäl träningsvärk i brösten och axlarna, är jag helt plötsligt fyra storlekar större med utan nästan synliga magmuskler. Konstigt.

Jag skriver det igen. Det är otäckt hur mycket man kan få reda på om någon genom att bara veta förnamnet. En ringrostig stalker-Björn, påhejad av Rille, visade att de gamla takterna fortfarande sitter i...

Efter en hel dag framför datorn på jobbet pillandes med små små små detaljer i ett par figurer var jag på ett apatiskt humör men så fort jag kom hem dansade jag runt i vardagsrummet och fortsatte ner till gymmet för en BodyAttack som måste räknas till min topp 3 av genomförda BApass. Så grymt bra det gick!

Fast en Mia utan linser hade tydligen mycket roligt åt min "gröna groda" och superman. Äh, kul att man kan glädja någon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-11 22:26:55

Haha tänkte på det också, att jag inte kommenterat.

Orsaker:

1. Trots för att du är så ovillig av att dela med dig om spännande saker på sms.

2. Inte Ulrika-vänliga inlägg.



Grattis till god shopping. Inte lite avis, vill också köpa nya byxor.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-10-12 12:48:27

Tröjan var ett bra köp tycker jag och med tanke på hur ofta den har använts så verkar du också gilla den :p



Vilka fina chilisar du fick men skörden i år var inte lika bra som förra året. Det verkar som om det har varit lite för kallt i år.

Postat av: Yxel

Publicerad 2011-10-12 17:38:07

Grisbulkta för fan inte nu! Ta det lite lugnt. Fettmassa gör ingen glad. Strax över kaloribalans över en vecka räcker.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-12 18:07:48

Ulrika: Ska försöka bättra mig. I alla fall på punkt 2.



Hanna: Ja, jag gillar den. Jag gillar den ungefär lika mycket som du gillar din gråa ;-)



Axel: Jag äter som vanligt. Ingen grisbulk här inte. Läs igen så ser du vad jag menar med att växa fyra storlekar.

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-12 20:12:36

Kan inte låta bli att undra över grodan...? Sen när började vi leka grodor på BodyAttacken ;)



Ps. Svar till ditt blogginlägg: tror det va du som inte minns för under den natten satte vi inte vår fot på schlagergolvet! Källan va platsen. Ds.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-12 20:57:18

Ja du Madde. Inte vet jag? Fråga Mia. Angående färgen på grodan så borde den ha varit gulgrön (eller snorfärgad) för jag antar att hon syftade på min tshirt.



Svar på ditt Ps: Vill DU verkligen utmana MIG när det kommer till att komma ihåg grejer? Jag kan till och med säga vilken låt som spelades när du promt skulle upp på schlagergolvet (eller iaf vilken artist). Dock vet jag inte vad det var för skitlåt som spelades när du blev bortburen. Jag kan åberopa vittnen om du skulle vilja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela