vismut

Vitamin B12-brist?

Publicerad 2011-10-16 19:11:00 i Allmänt

Efter att ha ätit frukost#2 hemma igår blev det lördags-TRX med Mia. Sen eftersvettades jag med Umesh, Christian, Annica och Daniel på Allstar.

Som en blixt från en klar himmel beställde Annica in en efterrätt utan att ge oss andra chansen att ens hinna reflektera över vad/om vi skulle ha. Turligt nog för Christian så var den inte god...

 

Umesh och jag har nog inte setts sen slutet på juli men det var tur att jag fick träffa honom alls. Han hade kvaddat bilen genom att i mörker köra på ett liggandes lastbilsdäck på E4an. Ofy. Nu hade han ingen fungerande airbag men hade han haft det och den löst ut kanske han tappat kontrollen på bilen och. Ja fy. Nu hade han i alla fall en ny, fin, bil.

För att ta igen förlorad tid var jag hos Umesh på kvällen och tillsammans med Jonas, Adrian och Mange kollade vi på gamla bilder och insåg hur små vi varit. Jag fick också se en bild från i somras på mig i bar överkropp som fick mig att sakna ett facebook-konto så att jag kan bli taggad ;-) Dessutom hittade vi en inspelad DIPP-match där DIPP mötte Läktarvåld i B-finalen i LSIF's innebandyturnering. Det stod 0-0 tills det var 13sekunder kvar när Läktarvåld gjorde segermålet. Umesh hade för sig att det var han som klantade sig men efter att ha analyserat videoupptagningen kan Lagkapten fria honom från det dåliga samvetet. Fast forwards ska hålla sig borta från det egna målet...

Jonas letar efter sig själv

Jag följde inte med ut för även idag var det frukost utanför hemmet. Scandic Hotel närmare bestämt.

Lunchbuffé>Frukostbuffé

Sen tog jag en runda runt Rängen. Hoppas inte att det var årets sista för det var så skönt att cykla idag.

 

Sen måste jag ju ta upp det här med mina problem att "hänga" igen. Äta-upp-och-gå oavsett hur trevligt det är brukar vara min melodi men nu har jag nog kommit på när det sker. Fyra exempel från helgen: Fredag kväll: Tacos, prat och slapp i TVsoffan - går hur bra som helst. Lördag dag: Hamburgare&fotboll på Allstars. Börjar skruva på mig direkt när maten är slut (Annica till Christian: Ska vi stanna och titta på hockeyn också? C till A: Fråga om Björn vill. Ser ut som att han vill gå.) Lördag kväll: Degar i Umesh soffa utan problem. Söndag dag: Frukost på Scandic. När sista tuggan är svald börjar jag skruva på mig även fast jag gillar situationen.

Jaja, det är väl bara att träna på det som man är dålig på.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-10-17 09:04:19

Låter som du har haft en härlig helg Björn!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-17 10:33:07

Grymt bra helg!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-17 18:00:16

Grymt bra helg men du måste lära dig att "hänga".

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-17 19:49:24

Ja, jag måste väl det. Tack för träningstillfällena i helgen!

Postat av: Limmet

Publicerad 2011-10-23 22:39:18

Påminn mig inte om den innebandymatchen :(



:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela