vismut

Doktorn kan komma

Publicerad 2012-08-18 09:07:28 i Allmänt

När man vid 21:30 en kväll får ett SMS där det står: "Hur var det nu, funkade det flytande kvävet på din vårta??" vet man att morgondagen på jobbet blir trevlig. Tror jag missade att göra ett uppföljningsinlägg till det här men ja, det fungerade utmärkt.
 
Tydligen är det pinsamt att ha fotvårtor så bilden blev censurerad. Här kan ni läsa om behandlingen och biverkningarna ur patientens perspektiv.
 
Så skönt med helg - jag ska inte göra någonting alls. Avrundade första jobbveckan (och badsäsongen?) med afterwork på Tinnis igår.
Det var picknick&lek...,
... jag agerade coach från kanten åt Eva-Maria...,
...lekte med Sigge...
...och smög med min öl.

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-08-19 20:07:11

Oj va ny och modern din blogg ser ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela