vismut

Kort&gott

Publicerad 2012-08-22 21:08:00 i Allmänt

För några år sedan när jag köpte ergonomiska skor för att jag hade ont i en tå blev jag retad av Rille som sa att jag hade gubbskor. Well, undrar vad han skulle tycka om mina nya jobbpjuck...
 
Kissetofflor?

På tal om jobbet så är det så jäkla kul att höra alla stolligheter som pågår. Ha, nog att det är härligt att vara ledig men fikarumsprat får man ju inte då direkt.
 
Om ni har sett Mr Bean som konstexpert i Kanada kommer ni nog le lite extra när ni läser om den här damen som nog egentligen bara ville väl...

Kommentarer

Postat av: PL

Publicerad 2012-08-26 01:59:16

Men Björn...nu blev du genast sisådär en 50 år äldre...knappast senaste modet, va?! Säg mig...har du shorts och strumpor till? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela