vismut

Värmeväxlande

Publicerad 2012-12-02 16:26:47 i Allmänt

Som sagt var det disputationsfest i fredags för Cecilia. Hon och jag har följts åt ända sedan första dagen i Linköping i samma nollegrupp, via KemiskBiologi och forskarskolan till doktorerande på Cellbiologen.
 
Bordsplaceringen var en favorit i repris och jag hade riktigt riktigt roligt! Bara två veckor till nästa disputationsfest!
 
Det har inte bloggats så mycket träning på sista tiden men den rullar på bra. Jag är nöjd med hur det gått i september, oktober och november men i och med att Vätternrundan, Vättern triathlon och Vansbrosimningen samtliga ska avverkas på tre veckor är det nu dags att lägga om träningen lite.
Började söndagen med att kolla skidor.
 
Från cykeln då alltså.
 
 
Svettigt värre så efter en timmes cyklande kylde jag av mig med en timmes löprunda utomhus. Sen har det varit soffhäng resten av dagen.
December är av tradition en dålig träningsmånad och i veckan som kommer är jag upptagen tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Övernattningsbesök torsdag-lördag och begravning på fredagen. Den sista på bra länge om jag nu kan få önska igen.

Kommentarer

Postat av: Yxel

Publicerad 2012-12-04 20:47:10

u r nutz.

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela