vismut

Fullspäckad lördag

Publicerad 2012-02-12 10:11:52 i Allmänt

Bara 12 besökare på min blogg igår. Vad gjorde alla istället för att vara på Internet? Inte ens jag själv var inne på sidan och det här är min ursäkt:

När BA-Jörgen firade sin födelsedag för några veckor sedan fick han veta att han skulle boka in gårdagen utan att veta vad som väntade honom.
Vi började dagen med att åka till Mantorp där han fick prova på att glasblåsa och massproducera hjärtan.

 

Faktiskt roligt för oss andra som bara tittade på också.

 

Sen åkte vi till Norsholm och åt lunch...

 

... och fortsatte till Grosvad Arena i Finspång där Madelene och Henrik hade erbjudit sig att köra BodyAttack. Attacken var fullbokad och mer där till och det var verkligen roligt. Jag hade väl inte så roligt som jag skulle vilja ha då min förkylning tvingade mig att mest gå lite på stället och ta kort istället för att köra fullt ös.

Sjukt varmt inne i lokalen men jag blev inte svettig förrän gruppbilden skulle tas och jag var tvungen att hålla om folk :-)

Istället för att bli ekonomiskt kompenserade för det hållna Attackpasset hade Madelene och Henrik förhandlat sig till diverse godsaker att äta i simhallens relaxavdelning.

 

Kvällen fortsatte med mat, Melodifestival och några få drinkar i Linköping. Planen var att det skulle fortsätta med fler drinkar långt in på natten men det var ett rejält trött gäng som bröt upp strax efter midnatt - verkligen inte likt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela