vismut

Don't worry, be happy

Publicerad 2012-07-04 20:24:48 i Allmänt

Igår när jag cyklade hem från gymmet slog det mig hur bra allt känns just nu. Jag verkligen stormtrivs med allt. Jag tänkte också på att osäkerheten med jobb etc. för i höst skulle kunna störa mig men det gör inte det, det ordnar sig på något sätt.
 
Japp.
 
Hann hem och käka lite innan jag bestämde mig för att ge mig ner till Tornby för att köpa ettårspresent (se nedan). Väl där träffade jag en professor från cellbiologen som jag tidigare pratat lite löst med om ett eventuellt projekt och efter att vi pratat ett tag där inne på Intersport frågade jag:

"Har du tänkt något mer på om du har något projekt som passar mig i höst?"
"Ja, det skulle vara roligt. Jag har semester till 10 aug, kan du börja den 13e så kör vi några månader?"
 
YES!
 
Idag grattade jag Sigge på hans ettårsdag. Här poserar han med discokulan han fick av mig och man kan även se andra födelsedagspresenter på kortet (badrock och pool).
Hipp Hurra för Siggis idag!

Efter det åkte jag till Svartåfors och solade i några timmar. Tänkte skippa badandet men efter ett SMS från Hanna som frågade om temperaturen var jag ju tvungen att hoppa i. Några grader varmare än på midsommar men det var inte speciellt skönt (även om kidsen var i nästan hela tiden...).
 
 

Med Sigge är det ju inte längre bebis-mys men sånt kan man numera få på annat håll. Efter solningen hälsade jag nämligen på hemma hos Christian&Annica och presenterade mig för Eric, 7dagar gammal. Oj så ovant det var att hålla en såndär liten sak igen!
 
 
Zzzzzzz.

Kommentarer

Postat av: På resande fot

Publicerad 2012-07-06 08:37:43

Kan inte låta bli att kommentera din solbild. Ser ut som du har världens mista fötter :-)

Svar: Tss. Hade det varit dina fötter med skostorlek 30någonting så hade de väl inte synts alls.
Björn Ingelsson

Postat av: Axel

Publicerad 2012-07-07 10:52:42

Nu börjar projekttiden;)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-07-09 14:44:31

Grattis till projektet! Härligt att veta vad man ska göra till hösten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela