vismut

Måndag - onsdag

Publicerad 2012-06-06 19:02:26 i Allmänt

Måndag förmiddag:
Tre timmars promenad längs Tinnerbäcken + runt i Tinnerö. Dubbeltrampade i koskit och fick stänk på nytvättade byxorna.

Måndag kväll:
Nattsångarlyssnande i Norrköping. Den ovanliga Busksångaren har hållt till på en tipp och Mattias ville absolut höra den. På kortet nedan spelar Mattias upp Busksångarens läte - utan lycka... Jag fick i alla fall kryssa Flodsångare.

21st century digital birdwatcher

 

Tisdag förmiddag:
Träningscomeback på cykeln. Halsen kändes ok men ju längre dagen gick började det kännas lite igen...

Tisdag kväll:
Indisk mat hemma hos Siri. Mätt som vanligt.

9 par, 3 barn. Och jag...

Idag:
På en filt i solen i Valla för nationaldagsfirande. Jag tyckte att jag var snäll som bjöd dit Åsa&Johan. De kom så gärna så då "det inte lär vara så mycket folk där då alla firar nationaldagen". Synd då att de först när de såg parkeringsvakter insåg att det just var i Valla som Linköping firade nationaldagen. Haha!

 

Imorgon:
Tidig uppstigning då Mattias vill ge Busksångaren i Norrköping en chans till.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-06-07 08:08:23

Härligt det såg ut i gräset vid nationaldagsfirandet :) Synd att jag inte kunde vara med, har massa plugg, men i morgon eftermiddag får jag sommarlov!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-06-08 08:34:28

Ja det var synd. Skönt med sommarlov efter idag i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela