vismut

Pass på!

Publicerad 2012-06-21 17:24:10 i Allmänt

Nu kommer uppdateringsfrekvensen på bloggen att gå ner något. Alldeles strax åker jag iväg på midsommarfirande i samma stuga där det julmystes och sen hinner jag bara hem och tvätta innan det är dags för Borlänge och Peace&Love.

Hur som helst så kanske det inte drabbar så många läsare då det bara varit 11st som varit inne på vismut.blogg.se hittills idag. Det är det lägsta antalet på hur länge som helst. Tror även Julafton hade fler...


Igår fixade jag nytt pass och efter fjärde försöket att göra en OK namnteckning med den skumma pennan gav jag upp och accepterade misslyckandet. Istället åkte jag ut och brände mina axlar vid Svartåmynningen.

Coola-Zigge

Kommentarer

Postat av: Stamgäst

Publicerad 2012-06-24 23:08:15

Tur att jag är inne och läser ibland då! Kan meddela att inte jag heller har speciellt många som läser. Vem skriver jag för egentligen...? Mig själv....

Postat av: Björn

Publicerad 2012-06-25 12:26:27

Normalt har jag mellan 26 och 35 läsare varje dag faktiskt men dagen innan midsommar samt midsommarafton var det bara 11 respektive 10 som var inne!



Men man skriver inte för dom. Man skriver för sig själv så man kan kolla tillbaka och se allt roligt man varit med om.



Ang. dina besökare så vet jag i alla fall tre som följer din blogg. Hade du inte haft Facebook kan jag garantera att du skulle ha fler följare, nu får de sitt där!

Postat av: PL

Publicerad 2012-06-25 22:17:49

Jag läser! Men går bara in på sidan när det kommit något nytt...en använder ju en sådan däringa rss-läsare, serru...

Och så vet du väl att det hör till att man i sitt pass har:
1: Ett skitfult foto
2: En oläslig namnteckning

Vart bär det av, förresten?

Postat av: Björn

Publicerad 2012-06-25 23:30:10

Aha! Då uppfyller jag i alla fall (minst) en av dem då. Jag ska till Freiburg men det skulle jag egentligen klara på mitt gamla pass som går ut i juli fast man ska väl ha ett giltigt ifall man får för sig något.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela