vismut

Jajaja

Publicerad 2012-03-06 21:42:48 i Allmänt

(Veronica Maggio)

Pust! Säsongen är tack och lov över för LHC. Hur kul det än hade varit med kvalseriemöten mot Leksand i CC så är det skönt att veta att de spelar i Elitserien nästa säsong också.


Ibland är det ju lite otäckt att det som hamnar på Internet stannar på Internet men idag var jag riktigt glad över att det finns något som heter cachade sidor...


Hur negativ jag än var efter steppasset i torsdags så gav jag mig på det idag igen. En stor anledning till att jag gjorde det var att jag helt ärligt var arg efter i torsdags och tyckte att det var hur tråkigt och o-jobbigt som helst men ville testa på en gång till och ställa mig så att jag såg bättre hur stegen skulle utföras. En annan stor anledning var att jag fick med mig Åsa på passet. Ställde hennes bräda framför min så jag slapp spegelvända stegen i huvudet :-)
Det gick mycket mycket bättre idag. Jag blev till och med svettig och det var nog lite roligt idag trots allt...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-07 17:02:01

Klart att det va kul o klart att man blir svettig! Du fick ju till och med iordning på mambo :-) Snyggt jobbat. Skam den som ger sig! Kanske ses nästa vecka igen...?

Snygg stepbrud du hittade som bild. Kanonbra ju!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-03-07 22:26:16

Nej, det var absolut inte 'klart'! :-) Nope, vi ses inte nästa tisdag. Jag har spännande grejer på gång då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela