vismut

Vaktbjörn

Publicerad 2012-11-25 20:46:52 i Allmänt

Jepp. Jag är en välanlitad vaktare.
 
Innan hemgång från jobbet i fredags passade jag Siggis en timme. Vi fördrev tiden på jobbet genom att tejpa oss i ansiktet, leka med häftapparaten och kasta saker från ett högt skåp.
Mina arbetskamrater var väldigt imponerade av mitt och Sigges förhållande när han sprang fram till mig och började kramas&kyssas (munnas...) när Åsa&Johan kom för att lämna honom. Mm, känns bra att vara omtyckt!
 
 
 
Men jag vill ju in på labb och pipettera!!
 
Sen tog jag bussen till Motala för att vakta katter. Mamma fyller idag så jag hade ju planerat en tur till Motala men när jag fick reda på att mamma&pappa skulle till Köpenhamn för att hämta min morbrors grejer erbjöd jag mig att följa med och bära.
Mja, de uppskattade mer att jag åkte till Motala och passade katterna...
 
 
Så det var mycket fredagsmys i fredags.
Det började ju med Sigge men om man spelat 'Hur fan visste du det?'' med Sebastian så har man ju en helt annan bild av vad fredagsmys innebär.
Man skulle i så fall kunna säga att mitt fredagsmys (om än en REJÄL lightversion) började redan vid lunch då jag såg en tjej från gymmet jag varit på date med stå och hänga i trappan. Jag såg att hon inte såg mig så jag tänkte gå fram, klappa henne på AXELN och ge henne ett gott råd. Det var bara det att när jag var så nära att det var dags för klappen såg hon mig och vände sig mot mig. Mm, jag träffade inte axeln, nej.
 
Mitt upp i allt kom en annan tjej från gymmet och avbröt oss för att prata med mig. Skum minut minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela