vismut

Mellandagsblogg

Publicerad 2013-07-05 16:17:14 i Allmänt

För att det inte ska gå allt för lång tid till nästa inlägg gör jag här ett pre-race-inlägg. Inte har jag ens hunnit börja träna igen efter förra helgens lopp innan det nu är dags igen. Imorgon bär det av till Dalarna för 3km simning i Vansbro, Vansbrosimningen. Temperaturen i vattnet rapporteras vara 15.7 grader och de hotar med att korta ner sträckan. Det skulle vara ett riktigt antiklimax i min mening så jag hoppas att SMHI, YR och Klart tar revansch för förra helgens misslyckande och att det förväntade helgvädret värmer vattnet ytterligare någon grad.
 
Efter att ha fått MVG i matematik inför förra gångens simning avstår jag denna gång från att räkna ut min sluttid. Jag säger istället att målet denna gång är 42min och att jag ska gå ut stenhårt och struntar i om jag smäller in i någon vägg eller inte.
 
Min nya inredningsdetalj är ett Amerikaur som först hängde hos min mormor och sedan hos min morbror. Nu hänger den alltså på min vägg men den får inte vara igång så mycket. När jag köper hus ska den, och slagverket, få vara igång.
 
 
Efter att filmen spelats in har klockan lodats så nu går den dessutom i takt. Den är hemtrevlig men en aning störande när det ska tittas på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela