vismut

Paj till efterrätt!!

Publicerad 2013-03-31 21:50:00 i Allmänt

Det är uggletider så igår kväll gav jag, mamma och pappa oss iväg för att lyssna efter ugglor djupt in i skogen. Knäpptyst. Fin stjärnhimmel åtminstone...
 
Sen i fredags har den där lappugglan som jag inte hade någon vidare obs på förra året hållt till någon kilometer från Å&J&S. Well, idag var den inte där så ingen uggla för mig idag heller. Istället blev det första&sista marsbesöket hos Jufvasarna. Följaktligen ger jag er i sista sekunden: Marspojken.
 
Faktum är att man fortfarande kan ana solbrännagränsen på låren. Jag var ordentligt brun förra året.

Låg helt plötsligt raklång på plattgången - där hade det kunnat gå riktigt illa. Blev lite snurrig nån timme efter vurpan så jag hoppas jag inte slog i huvudet. Tur inte Sigge såg fallet. Klarade mig bra utan "Bang. Oj. Lamla".
 
Har fått mail från apollo om att jag kan möta mina medresenärer till Playitas på Facebook innan resan. Facebook... Efter en löptur och bastu med Oscar kollade vi in Facebook. Oscar har koll på triathleter, dels eftersom han tränat en del med triathlongymnasiet i Motala och för att hans fd. satsar på triathlon:
 
"What? Shit! Det är ju halva Sverigeeliten och du"

Själv kände jag igen två Motala-tjejer och de lär ju inte vara i nybörjargruppen gissar jag...
 
Om mindre än tre månader ska det simmas här:
Brrrrrrrrrrrr

Men våren är på väg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela