vismut

Rika barn leka bäst

Publicerad 2013-09-08 18:33:00 i Allmänt

Det blir en snabblogg nu eftersom jag snart ska iväg på simskola och sen har begränsade möjligheter att blogga senare i veckan - Ida och jag har nämligen flyttat till hus!
 
Eller ja, vi har ju fortfarande kvar våra två våningar i innerstan men vi har också en hästgård (den här veckan i alla fall...)!
 
Som ett hotell!
 
 
Fast existerar det hotell som kan ge så här schysst morgonutsikt?
 

Min "lätta" förkylning har nu, typ, försvunnit helt men stackars Ida drabbades betydligt hårdare och ställde in flera ridpass. Men vad gör det när jag finns? - Inget. Spirith (fyraåringen!) fick röra sig lite (ja, lite) ändå.
Iklädd Idas ridbyxor (nej, ingen perfekt passform (på mig alltså)) kändes det redan på direkten betydligt bättre än sist då jag halkade omkring på sadeln i mina löpartights. När jag började att trava lite (Ida höll dock i longeringslinan och jag fick inte ha tyglar) kändes det väl lite sådär men några steg framåt vid varje tillfälle så kan jag nog följa med ut på längre turer om ett....par år.
 
Förresten. Det var inget fel på solnedgången heller:

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-09-08 21:36:15

Fiiint!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-09-09 12:46:41

Idylliskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela