vismut

Nattsudd

Publicerad 2012-02-19 01:56:46 i Allmänt

Sist jag bloggade efter att ha druckit öl gjorde jag det i alla fall via SMS från Kina till Åsa men i väntan på att jag ska bli trött kan jag lika gärna blogga nu.

Ja, jag är jäkla pigg faktiskt. Vet inte om det var cykelturen hem från Lambohov som gjorde det men att sova nu blir nog svårt.

Inledde lördagen med 2,5h jobb. Förra veckan gick väldigt fort (förutom torsdagen som verkligen seeeegade sig fram) så jag kände att jag behövde göra lite idag också. Väl hemma somnade jag framför Vinterstudion så jag hade ju inget roligare för mig ändå...

Men sen. Kvällen till ära var faktiskt dubbelbokad. Den inleddes med fördrink ur Jörgens egenhandblåsta glas tillsammans med BodyAttackarna...

 

... och presentutdelning i form av hans massproducerade glashjärtan:


Sen gick vi vidare för Mias födelsedagspresent - middag på Tapas. Ang. förra inläggets 'att liten blir stor': Vissa saker ändras dock aldrig. Finns det en vattenansamling så är risken/chansen för en blöt Björn stor.

 

Maten var i alla fall god.

 

Men vad tyckte Mia egentligen om musslor och hur avundsjuk är Madelene?

 

Som man fick man gå hur många som helst samtidigt på toan:

 

Här lämnade jag sedan Attackarna och deras Melodifestivaltittande för efterrätt och Melodifestivaltittande hemma hos Christian och Annica. Bebismys med en glad Tilde ingick också.

 

Även här blev det visst blött, och nej, det var inte Tilde som spillde ut min öl. Det klarade jag så bra själv..

Tur tvättstugan är bokad imorgon (idag)

 

Mys med CR ingick visst även det.

 

Nehä. Kanske dags att se om det går att somna.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-19 13:15:51

Vilka fina glas!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-02-19 21:20:30

Jättefina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela