vismut

Dags för antabus

Publicerad 2013-04-24 18:29:00 i Allmänt

Minns ni mina spritproblem i februari som blev Lottas problem i mars? De är inte över än!
Just nu är det en skillnad på 9kr mellan orderbekräftelsen och kreditfakturan. 9kr är ju ingenting men tillräckligt för att fakturahanteringssystemet inte accepterar den. Seriöst, hade jag inte lagt den där kreditfakturan på Lottas skrivbord hade inte jag existerat idag. Åtminstone inte mina öron...
 
På tal om Lotta. Igår satt vi och pratade och när man pratar tittar man varandra i ögonen. Helt plötsligt ser jag att Lottas ögon tittar ovanför mina ögon för att sedan snabbt återvända.
Jag: Såg du just min solbränna?
Lotta: *fniss* Mmm!
 
Suck.
 
Och nu har färgen börjat trilla bort också. Fel färg dessutom!
 
 
Vet inte vad jag tänkte på (förväntade mig i alla fall ingen sympati...) men jag mailade Åsa den där bilden:
 
 
Ni kanske noterar att gmail identifierar HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHA!! som Filippinska. Se vad som hände när jag tryckte på 'Visa översatt meddelande':
 
 
 
Integrerat???
 
Har fått många tips (brun utan sol (nehä??), foundation, sitta med fönstret öppet etc etc) men jag gillar Hannas idé bäst: Gå in på labb och starta UV-bordet.
Haha! Minns historien om när HH stod över UV-bordet och mätte PCR-produkter med linjal och att linjalen blev avbildad i den blivande brännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela